Széchenyi Terv Plusz
Segítség egy gombnyomással!
Segítség egy gombnyomással!

Szereplők, ÁSZF és Adatkezelési tájékoztatók    

Kormányzati Szolgáltató Központ Nonprofit Kft. - A Gondosóra program  megvalósításáért felel  (a továbbiakban: KSZK Nkft.) Társaságunk ÁSZF-je letölthető a www.gondosora.hu oldalról. 

A Szolgáltató a 4iG Informatikai Zrt.  A Szolgáltató ÁSZF-je és Adatkezelési tájékoztatója letölthető: www.szolgaltatas-gondosora.hu oldalról. 

CONT szám - a Felhasználó és a Szolgáltató között létrejött Szerződés száma (a postai csomagoláson található, a Felhasználó azonosítására alkalmas) 

JHS - Jelzőrendszeres Házi Segítségnyújtás (a továbbiakban: JHS) 
JHS szolgáltató - JHS szolgáltató Intézmény (a továbbiakban: JHS szolgáltató Intézmény) 
JHS Ellátott- a JHS keretében az intézménnyel szerződésben álló személy (lehet egyben Felhasználó)                                                                                                                   
Gondozó - a JHS keretében a gondozott ellátásáért felelős, a JHS szolgáltató Intézmény alkalmazásában, megbízásában álló személy                                                                               Felhasználó - a Gondosóra programba regisztrált, jelzőeszközzel rendelkező, a szolgáltatást igény bevevő személy


Mi a különbség a Regisztrációs ügyfélszolgálat, a Diszpécserszolgálat és a Diszpécserszolgálat mellett működő ügyfélszolgálat között?   

Regisztrációs ügyfélszolgálat: a 65 év feletti magyar állampolgárok regisztrációját a KSZK Nkft. munkatársai segítik. A regisztrációt online kell elvégezni a szervezeti.gondosora.hu oldalon. A regisztrációs ügyfélszolgálat csak regisztrációs kérdésekben illetékes (Hétfő-Péntek: 9:00-16:00 óra).

Diszpécserszolgálat: a Gondosóra jelzőeszközön keresztül a riasztás a Diszpécserközpontba fut be. A diszpécserközpont csak a jelzőeszközökön keresztül érhető el a hét minden napján 0-24 órában. 

Diszpécserszolgálat mellett működő ügyfélszolgálat: regisztrációt követően további kontaktszemélyek megadására az ügyfélszolgálaton keresztül van lehetőség. 
A meghibásodott készülék, elszakadt karpánt, és egyéb technikai segítségnyújtás kapcsán érkező külső hívást a Diszpécserközpont mellett működő ügyfélszolgálat munkatársai fogadnak (Hétfő–Péntek: 9:00–17:00).

A Diszpécserközpontot és a Diszpécserközpont mellett működő ügyfélszolgálatot, mint szolgáltatást, a 4iG Informatikai Zrt., mint Szolgáltató biztosítja az RRF-8.4.1-21-2022-00001 azonosító számú, az önellátásra korlátozottan képes emberek biztonságát és életvédelmét szolgáló digitalizációs projekt keretén belül.

A Gondosóra program Diszpécserszolgálata és a Diszpécserszolgálat mellett működő ügyfélszolgálat    

A Gondosóra program Diszpécserszolgálatát és a Diszpécserszolgálat mellett működő ügyfélszolgálatot a 4iG Informatikai Zrt. biztosítja.

Diszpécserszolgálat mellett működő ügyfélszolgálat elérhetősége   

E-mail cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Telefonszám: +361 880 6831
Hétfő–Péntek: 9:00–17:00

Regisztrációs ügyfélszolgálat elérhetősége   

E-mail cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Levelezési cím: 1138 Budapest, Esztergomi út 31-39. VII. em.
Telefonszám: +361 445 0080
Hétfő-Péntek: 9:00-16:00 óra

A Gondosóra program projektinformációi     

Az RRF-8.4.1-21-2022-00001 azonosító számú, az önellátásra korlátozottan képes emberek biztonságát és életvédelmét szolgáló digitalizációs projekt, amelynek célja, hogy az önellátásra korlátozottan képes emberek biztonságát és azok szociális szolgáltatásokkal való ellátását a formális szociális ellátórendszeren kívüli módozatok bevonásával, a családi és kontakt személy alapú segítség érdemi felhasználásával biztosítsa. 
A projekt befejezési dátuma: 2025. december 31. Az Európai Unió és Magyarország Kormányának finanszírozásával valósul meg.